Kanony – bezpłatne zajęcia dodatkowe
LP | Dla kogo? | Nazwa kanonu | Imię i nazwisko nauczyciela | Dzień tygodnia | Godziny | liczba uczniów w grupie (od – do) | Liczba grup | O zakwalifikowaniu decyduje kolejność zgłoszeń (TAK/NIE) | O zakwalifikowaniu decyduje nauczyciel (TAK/NIE) | Krótki opis zajęć/inne ważne informacje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1 a,b,c | Laboratorium odkrywców | Małgorzata Rabenda | poniedziałek | 12:30-13:15 | 10 | 1 | TAK | NIE | Czy wiesz, że nauka może być zabawna i ekscytująca? Dzieci mogą poznawać fascynujący świat nauki poprzez praktyczne eksperymenty. Eksperymenty te zaprojektowano tak, aby były bezpieczne i dostosowane do wieku uczniów i umożliwiały im rozwijanie umiejętności myślenia naukowego i jednocześnie świetną zabawę. Od wywoływania erupcji wulkanów po tworzenie slimów— uczestnicy mają nieograniczone możliwości zaangażowania się w cuda odkryć naukowych. Przygotujcie się więc na założenie fartuchów laboratoryjnych i okularów ochronnych i wyruszmy w ekscytującą podróż pełną odkryć i eksperymentów! |
2 | 1 a,b,c | Mistrzowie recytacji | Katarzyna Bieńkowska | wtorek | 12.30-13.15 | 10 | 1 | TAK | NIE | Na zajęciach ćwiczymy umiejętność zapamiętywania tekstów i ich interpretacji |
3 | 1 a,b,c | Magia kolorów | Sylwia Wierzbicka + wolontariusze | czwartek | 14:00 – 15:00 | 12 | 1 | TAK | NIE | Na zajęciach uczniowie poznają różne techniki plastyczne, poszerzą zdolności manualne. |
4 | 1 a,b,c | Muzyczne Przygody | Anna Piwońska | poniedziałek | 13:15-14:00 | 12 | 1 | TAK | NIE | Zajęcia, których celem jest rozbudzanie zainteresowania muzyką i uwrażliwianie na dźwięki, kształtowanie poczucia rytmu, rozwijanie twórczych postaw inspirowanych muzyką i wyrażanie muzyki za pomocą ruchu. |
5 | 1 a,b,c | Magia teatru | Magdalena Malik | czwartek | 12:30-13:30 | 12 | 1 | TAK | NIE | Zajęcia teatralne to nie tylko lekcje aktorstwa, ale także fascynujące podróże w świecie wyobraźni, gdzie dzieci mają dostęp do umiejętności scenicznych, pracują w grupie, uczą się pewności siebie, budują relacje. |
6 | 1 a,b,c | Sensoplastyka | Paulina Czekaj | wtorek | 14:15-15:00 | 12 | 1 | TAK | NIE | Plastyczne zajęcia rozwojowe, które polegają na wspieraniu samodzielności i kreatywności dzieci i młodzieży. Sensoplastyka wspomaga budowanie świadomości ciała i przestrzeni, dba o usprawnienie ruchowe, wspiera rozwój zmysłów, wpływa na rozwój mowy (ośrodki w mózgu odpowiedzialne za mowę są usytuowane blisko ośrodków odpowiadających za małą motorykę – czyli pracę dłoni), poprzez wspólne działania pogłębia nasz kontakt emocjonalny z dziećmi – buduje w ten sposób ich poczucie bezpieczeństwa. |
Uwaga!
1. Przed wyborem zajęć dodatkowych proszę sprawdzić terminy zajęć z pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
2. Godziny zajęć mogą ulec zmianie