PolskiУкраїнська

Kanony – bezpłatne zajęcia dodatkowe

LPDla kogo?Nazwa kanonuImię i nazwisko nauczycielaDzień tygodniaGodzinyliczba uczniów w grupie
(od – do)
Liczba grupO zakwalifikowaniu decyduje kolejność zgłoszeń (TAK/NIE)O zakwalifikowaniu decyduje nauczyciel (TAK/NIE)Krótki opis zajęć/inne ważne informacje
11 a,b,cLaboratorium odkrywcówMałgorzata Rabendaponiedziałek12:30-13:15101TAKNIECzy wiesz, że nauka może być zabawna i ekscytująca? Dzieci mogą poznawać fascynujący świat nauki poprzez praktyczne eksperymenty. Eksperymenty te zaprojektowano tak, aby były bezpieczne i dostosowane do wieku uczniów i umożliwiały im rozwijanie umiejętności myślenia naukowego i jednocześnie świetną zabawę. Od wywoływania erupcji wulkanów po tworzenie slimów— uczestnicy mają nieograniczone możliwości zaangażowania się w cuda odkryć naukowych. Przygotujcie się więc na założenie fartuchów laboratoryjnych i okularów ochronnych i wyruszmy w ekscytującą podróż pełną odkryć i eksperymentów!
21 a,b,cMistrzowie recytacjiKatarzyna Bieńkowskawtorek12.30-13.15101TAKNIENa zajęciach ćwiczymy umiejętność zapamiętywania tekstów i ich interpretacji
31 a,b,cMagia kolorówSylwia Wierzbicka + wolontariuszeczwartek14:00 – 15:00121TAKNIENa zajęciach uczniowie poznają różne techniki plastyczne, poszerzą zdolności manualne.
41 a,b,cMuzyczne PrzygodyAnna Piwońskaponiedziałek13:15-14:00121TAKNIEZajęcia, których celem jest rozbudzanie zainteresowania muzyką i uwrażliwianie na dźwięki, kształtowanie poczucia rytmu, rozwijanie twórczych postaw inspirowanych muzyką i wyrażanie muzyki za pomocą ruchu.
51 a,b,cMagia teatruMagdalena Malikczwartek12:30-13:30121TAKNIEZajęcia teatralne to nie tylko lekcje aktorstwa, ale także fascynujące podróże w świecie wyobraźni, gdzie dzieci mają dostęp do umiejętności scenicznych, pracują w grupie, uczą się pewności siebie, budują relacje.
61 a,b,cSensoplastykaPaulina Czekajwtorek14:15-15:00121TAKNIEPlastyczne zajęcia rozwojowe, które polegają na wspieraniu samodzielności i kreatywności dzieci i młodzieży. Sensoplastyka wspomaga budowanie świadomości ciała i przestrzeni, dba o usprawnienie ruchowe, wspiera rozwój zmysłów, wpływa na rozwój mowy (ośrodki w mózgu odpowiedzialne za mowę są usytuowane blisko ośrodków odpowiadających za małą motorykę – czyli pracę dłoni), poprzez wspólne działania pogłębia nasz kontakt emocjonalny z dziećmi – buduje w ten sposób ich poczucie bezpieczeństwa.

Uwaga!
1. Przed wyborem zajęć dodatkowych proszę sprawdzić terminy zajęć z pomocy psychologiczno-pedagogicznej.

2. Godziny zajęć mogą ulec zmianie

PolskiУкраїнська